Elizabeth Gilbert- ''Wielka magia. Odważ się żyć kreatywnie''

 Pierwszy raz biorę się za pisanie recenzji książki, mam nadzieję, że bez problemu uda mi się napisać kilka słów a dla Was czytanie tekstu będzie przyjemnością :)

Książkę kupiłam już kilka lat temu, już sama okładka książki zachęca nas do kupna i przeczytania tej książki.

Elizabeth Gilbert- Jest to Amerykańska pisarka. Na swoim koncie ma wiele ciekawych książek takich jak jedz,módl się,kochaj  lub i że Cię nie opuszczę... czyli love story.  W 2009 roku podczas Ted Conference dała wykład na temat kreatywności . Spotkał się On z ogromnym zainteresowaniem a jego zapis filmowy miał dużą oglądalność na YouTubie.

Jaki przekaz ma książka "Wielka magia"? moim zdaniem autorka chciała pokazać czytelnikowi, że nie warto rezygnować z czegoś co bardzo  kochamy i daje nam to mnóstwo radości.
W książce znajdziemy sześć rozdziałów, ma Ona 325 stron.  '' Wielka Magia'' jest przewodnikiem po metodach pracy twórczej, który jest oparty na wyjątkowym podejściu Elizabeth Gilbert do kreatywności.
Bardzo lubię czytać książki, które mają za zadanie motywować nas do działania. Więc z ogromnym zainteresowaniem przeczytałam tą książkę.
W książce znajdziemy również dużo inspirujących, życiowych cytatów. Postanowiłam pokazać Wam te, które najbardziej mi się spodobały.




Autorka na początku książki zadaje nam podstawowe pytanie, wokół którego jej zdaniem obraca się twórcze życie ,, Czy masz światu pokazać skarby, które się w Tobie kryją?''
W książce podkreśla rolę, jak ważną rolę w całym procesie twórczym pełnią: pewność siebie oraz swoich pragnień,upór oraz konsekwencja i wsłuchiwanie się we własne podszepty.
Moim zdaniem warto zastanowić się nad koncepcją oraz wskazówkami zawartymi w książce.
Być może coś z książki na prawdę nam pomoże.
Porady mogą pomóc każdemu, nie tylko osobie, która pisze książkę lub prowadzi bloga.
Jeśli masz pasję i chcesz pokazać światu to co sprawia Ci największą radość to ta książka jest właśnie dla Ciebie.
Bardzo możliwe, że nadejdzie czas gdy przyjdą chwile zwątpienia. Wtedy ta książka sprawdza się idealnie, zaufaj mi i sięgnij właśnie po nią, proszę :)
Książka nie opiera się tylko na wenie twórczej, autorka wyraźnie zastrzega, że  zazwyczaj trzeba tworzyć pomimo braku weny.

Autorka napisała książkę w bardzo zrozumiałym języku. Znajdziemy dużo metafor oraz historii z życia autorki.
Czyta się ją bardzo lekko,  tematy są dosyć poważne jednak moim zdaniem autorka w prosty sposób starała się nam to wszystko przekazać.

Na prawdę warto sięgnąć po tą książkę, mi Ona bardzo pomogła. Mam nadzieję, że Wam również pomoże i będziecie zadowoleni po przeczytaniu.
Dajcie znać czy podobał Wam się post tego typu. 
Buziaki! :*

Komentarze

Popularne posty