8 powodow za które uwielbiam wiosnę

Hej,dni są coraz dłuższe, słońce pojawia się częściej, okulary coraz mniej zaparowane;)
Mamy pierwszy dzień wiosny więc postanowiłam napisać Wam kilka powodów dlaczego kocham wiosnę. 
1. Więcej słońca!:)
Nikt  z nas nie lubi pochmurnych dni. Wiosną robi się coraz cieplej, słońce pojawia się coraz częściej . Można zmienić obuwie na lżejsze. Czekam aż będę mogła wyjść gdzieś w szpilkach.
2. Wszystko kwitnie
Uwielbiam jak wszystko kwitnie,na szczęście nie mam alergii i mogę się cieszyć ładnym widokiem .
3. Śpiew ptaków 
Lubię gdy podczas spaceru towarzyszy mi śpiew ptaków. Ten dźwięk i spacer jest dla mnie idealnym połączeniem .
4. Więcej czasu możemy spędzić poza domem
Ostatnio polubiłam jeździć w fajne miejsca i robić zdjęcia. Kiedyś unikałam zdjęć w całości. Teraz na instagramie pojawiają się coraz częściej . 
5. Pastelowe kolory
Pojawiają się piękne,wiosenne kolory na paznokciach, w makijażu czy w ubiorze. Ja uwielbiam pastelowe kolory.
6. Za weekendy spędzone z rodziną 
Zimą też spędzam czas z bliskimi, jednak wiosną mamy możliwość wyjść na ogródek,  i korzystać z promieni słońca.
7. Przejażdżki rowerowe
Wiosna zachęca do tego by spędzać jak najwięcej czasu na dworze. Przejażdżki rowerowe są dla mnie idealnym pomysłem na spędzenie czasu z mężem poza domem.
8. Inne nastawienie
Wiosną bardzo zmienia się nastawienie, jest więcej chęci do życia. 
Mam nadzieję,że dzisiejszy post Wam się spodobał, a Wy za co lubicie wiosnę?:)

Komentarze

Popularne posty